Uppdatering

Hej

Ja nu har det gått ett bra tag sen sist igen.. men har inte riktigt lust att blogga här. Ska fixa en ny snart, jag och jonte ska fixa en tillsammans.:)

Ja vad har hänt sen sist, jag pluggar på distans nu det går mycket bättre än vad det gjorde när jag gick i skolan.
Jag har bara pluggat enkurs hittills och fick iaf godkänt i den kursen. Håller på med en till nu och har en till kurs sen innan julen :)
Jag och jonte är tillsammans igen..denna gången på riktigt ;).

Vad har hänt med Kyle under denna tiden då?
Kyle har ju börjat på nytt dagis, det går jätte bra på hans nya dagis han älskar att vara där, inga problem med att lämna honom där osv, han har redan fått bästa kompisar där med.

Kyle sover utan blöja på nätterna nu också. Vi väcker honom innan vi ska gå och lägga oss och tar med honom på toan så kissar han sen håller han sig hela natten. Duuuuktiga kille!!

Första tandläkarbesöket har han också varit på, hans tänder var såååå fina så. Dock liite mellanrum mellan överkäken och underkäken pga napp, men det rättar till sig när han slutar med sin napp, men det tar vi tag i lite senare när allt detta han har fått ändra på nu flyter på. Så man inte tar allt ifrån honom på en och samma gång.

Han pratar mer och mer hela tiden och man kan verkligen prata med honom ordentligt..känns skumt, min lilla bebis har blivit en stor kille..:(
Det som kommer mest ur hans mun just nu är "bajs, bajskorv" heeeela tiden säger han detta nästa i varje mening. haha Men det är något som nästan aaaalla 3 > års barn går igenom ;)

Ja det är väl de som har hänt .. en del så att säga. Händer ju saker varje dag!

Och nu så ska jag plocka undan lite här sen sätta mig och plugga lite :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ska ni ha en gemensam blogg? :P

2010-10-30 @ 21:39:11
Postat av: Frida

Tack för tipset! Ska komma ihåg det :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback