Korsslutning

Godkväll, sitter hemma hos mamma. Jag och kyle har sovit här i natt och umgåtts med tintin hela dagen.
Ikväll så kom Kim och tony hit kyle blev så klart helt vild och råkade ta sönder en lampa på frysen som de har på balkongen så det blev korsslutning i hela lägenheten...sen när vi fick igång ljuset igen så funkade så klart inte internetet så det hade gått ännu en propp men ingen av killarna vågade fixa det så jag fick göra det och nu funkar det :L

I veckan ska jag jobba är ledig en dag i veckan men då ska jag fira min prins som fyller 3 år.

Veckan som kommer ser ut så här;

Måndag; jobb 7-14.30
Tisdag; jobb 7-15, in till stan med tintin
Onsdag; jobb 13-21.15
Torsdag; jobb 7-14.15, Kyle blir 3 år! <3
Fredag; ledig, fira kyle.
Lördag; jobb 13-21.15
Söndag; jobb 7.30-19.30

mycket jobb nästa vecka men sen är det bara 1 vecka kvar ..:(

Nu ska jag och tintin äta pyttipanna, kyle har däckat i soffan här jämte mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: benjamin

heter det inte kortslutning?


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback