Juuli månad

Hej hopp, redan juli månad. Tiden bara rusar förbi när det är sommar tyvärr..:/
Har jobbar i stort sätt hela sommaren och ska jobba 3 veckor till sen har jag "semester" i tre veckor innan skolan börjar igen.
Imorgon är jag ledig och då hoppas jag på fint väder så jag och kyle kan åka och  bada och sola :D Kyle älskar ju att bada och jag älskar attbada och sola så det passa oss bra ;P

Veckan som kommer ser ut så här än så länge;

Måndag - jobb 7.30-16.15
Tisdag - ledig, sola och bada.
Onsdag - sola och bada, jobb 14.30-21.15
Torsdag - jobb 7.30-16
Fredag - jobb 7-16.15
Lördag - ledig,  KANSKE gekås/sola och bada/busfabriken
Söndag - ledig, KANSKE gekås/sola och bada/busfabriken  (vet ej vilken dag det blir än)

Ja mycket jobba, men det blir fint i augusti! Trivs på mitt jobb med så det är skönt att jobba :D

Nu ska jag kolla på Farsan.

PUSS Godnatt!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback