2010-04-12

Kyle vaknade 6 imorse och jag börjar halv två idag, det var lagom kul ;) Men han har varit så gullig idag så det spelar ingen roll. Han är jätte förkyld och hostar lite så vi får se om de säger till på dagis senare att han får gå hem. MEn här hemma verkar han pigg och glad så det borde gå bra.
Som sagt min praktik börjar idag klockan halv två så jag kommer inte komma hem förens vid nio ikväll.

Annars har vi inte gjort något speciellt idag, bara tagit det lugnt. I Veckan ska vi inte heller göra något speciellt jag har praktik hela veckan så jag är ledig i helgen.


Kommentarer
Postat av: Allooo

Ojojoj klockan seeeex ;) Mysiiigt hehehe

Postat av: Jonna

Det gör jag inte.. Jag funderar på att hoppa i ån varje gång han åker till sin pappa och jag har kroppen full av oro under veckan som han är där. Men det går, man får se till att det går. Och det kommer gå bra för dig med! -styrkekramar!-

2010-04-14 @ 20:47:14
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback