2009-10-01

Godmorgon!

Idag är det en ny månad, oktober! Känns som det nyss blev september och vi började skolan.
Undra om denna månaden kommer gå lika fort som september? Denna månaden har vi APU i 4 veckor också.
Kyle har redan kissat på pottan 2 gånger :) Han springer runt här nu i tshirt bara. Och säger kissa potta när han måste kissa. Detta går jätte bra (Än så länge).
Igår pluggade jag nästan färdigt allt jag ska bara skriva lite om olia yrkesgrupper inom vård och omsorg sen renskriva och sist det sista i diskussionen, sen färdigt. haha.

Ikväll är det box som gäller, men innan de skola till fyra, sen hem och plugga med Nathalie.

NU ska jag ta disken så det inte är värsta berget när Nathalie kommer hit ;)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback