Hejhopp

Idag var det som sagt skola, började 12:40, så fick vi en uppgift som vi skulle göra vi hade 2 ½ timma på oss. Vi blev klara efter 1 ½ så då fick vi sluta, cyklade in till stan med nathalie sen tilll hemköp och handla lite. Sedan var det träning som stod på schemat och det var stepintervall som sagt, det var riktigt kul. Kommer nog ha träningsvärk imorgon, men som sagt det var ett tag sen jag tränade hihi.

Nu håller vi på att tvätta det sista, ska hämta upp de om 1 timma. Sen bara ta det lugnt.

Kyle sover och jonte har också somnat ;) jag sitter bara här funderar på aatt kolla på en julfilm, blev sugen på de när nathalie sa att hon skulle kolla på en :P.

Imorgon skulle vi egentligen åkt hem till mona och ätit middag, men det blir på söndag istället och då ska vi hem till jontes morfar som precis har fyllt år också. Och på lördag så ska vi istället gå till hemmakväll så ska kyle få välja en film han vill se så ska vi köpa lite godis och mysa istället. Det blir bra det också :D

Nej nu ska jag fixa lite kvällsmat, typ smörgås och te :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback