2009-11-28

Idag har jag börjat julstäda..har rensat hela klädkammaren  och gjort den fin. Sorterat tvätt eftersom vi ska tvätta ikväll, 6 maskiner blev det ;) hittade kläder som jag hade glömt att jag hade längst in i klädkammaren haha. Sen gick jag vidare till hallen och där blev det en hel gekås påse full med kläder som vi inte använder.

Nu har jag precis ätit frukost, jag har hållt igång sen halv elva.
När min paus är klar så ska jag börja med den stora hallen, badrummet och köket, sen är jag färdig för idag ;) haha. Imorgon ska jag ta sovrummet och vardagsrummet. Sen är det bara dammsugning och torka golvet kvar. Sen ska vi pynta och sen blir det julskyltning :).

Var och handlade julpynt igår vi kom sen hem med, 2 adventsljusstakar, julgransljus, julgranskulor, julgransstjärna, julgran, julgardiner och glitter. De ska vi pynta med imon samt lite till vi har i klädkammaren, det kommer bli så mysigt så!!.

Idag ska jag hem till nathalie där michelle och co är, vi ska ut idag :D. Får hoppas jag kan! FÖr jag känner mig inte riktigt bra i kroppen :S

Nej nu ska jag fortsätta så vi blir klara i tid!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback