2009-11-26

Snart är det 29 november=första advent :D schemat för den dagen är: Städa, julpynta och julskyltning!

Idag hade vi test i skolan som sagt och det gick väl sådär, trodde bara det var ett test för att se vad vi kunde men så sa hon att det var betygsgrundande hopp tänkte man då ^^ haha. Senlurade hon oss också och sa att man kunde välja två alternativ på vissa frågor när man inte kunde det bara för att vi skulle tänka så det var svårt..

Imorgon är det kursavslutning i vård och omsorg..så det blir en slapp dag för bettan vår lärare ska ha samtal med alla i klassen hela dagen.
Sen hem och betala räkningar som jag redan har förberett så det är bara att klicka på godkänn. Sen iväg och storhandla, mona ska också med då:)

Idag var vi på boxen i 75 min, det var skit skönt att äntligen få träna ordentligt igen!! Kändes att det var ett tag sen jag tränade.. men det ska det bli bättre med nu när jag har börjat skolan igen!

Nu ska jag sitta här lite och bara ta det lugnt sen gå och läsa de sista sidorna i "om jag kunde drömma" så himla bra! Måste se om jag kan få låna andra boken av Elisabeth sen!

Ja men godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback