2009-11-20

Hej hopp

Snart är denna månaden slut och det är december...
Iaf kyle har sovit i sin säng jätte bra sen jag skrev det sist, och han vaknar inte förens på morgonen för att han vill komma in till oss :) Jag har storstädat hans rum samt möblerat om lite och han verkar triva bättre där inne nu.
Har beställt en väggdekal med musse och pluto för 40 kr, som jag vet att han kommer älska :D

Idag är det skola som gäller sen är det träning, stepintervall. Efter det är det bara raka vägen hem och hjälpa jonte och tvätta, har en MASSA tvätt att tvätta idag, tur att vi tvättar kväll annars hade vi aldrig hunnit ;).

Imorgon ska vi hem till mona och äta middag, annars ska vi nog inte göra något speciellt i helgen. Bara ta det lugnt och vara. hade ju praktik förra helgen så det var ju liksom inte som en helg för mig :P. Blev rätt mycket helg i denna meningen hihi.

Jag har äntligen kommit på alla julklappar som kyle ska få utav oss såå det känns skönt! :D.

Ja jag kände att jag ville uppdatera lite grann!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback