2009-11-04

Japp idag är det redan den fjärde..helt sjukt. Det är redan en månad sen jag skrev nu är det redan fjärde oktober..
I alla fall, idag börjar min praktik som sagt 16 och så ska jag vara där till 21. Slutar iofs alltid tidigare men ändå. Sen ikväll blir det greys!

Imon är det 7-14 som gäller så det är sköna tider. jag älskar att jobba där på kvällen mycket lugnare och mysigare. Tiden går så mycket snabbare också av någon konstig anledning.

Idag har vi inte gjort nååågonting, eller Kyle har fått tag på sin bodylotion som han klämde ut över hela honom.. så kom de lite på golvet också så det blev ju halt som in i bomben..

Just nu håller han på att plocka upp alla sina leksaker som han slängde ut innan i en stor låda. Men sen är frågan huir länge de får ligga där i innan han häller ut alltihopa!

Nu kom han precis och frågade mig;
-vem är deee?
-det är ju tommy i pippi långstrump
-jaaaaa tommy i pippi. och sken upp som en sol :D så söt!

Sen visade han mig zebran i madagaskar så sa han
-hääst?
-nej zeebra
-NEJ HÄST.

Intresseklubben antecknar tänker ni säkert nu ;) men de är kul för mig att läsa senare i livet faktiskt.

Nu ska vi gå och göra lite middag.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja men det är kul att notera sådant så man kan läsa senare. Man glömmer ju lätt :) Antecknar dom inte barnens kommentarer i deras portfolio eller något? :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback