2009-11-03

Redan den 3 november..snart är det första advent, den 29 november bara 26 dagar kvar ;) hihi.
Idag börjar jag klockan 16 till 21, Så det är rätt skönt faktiskt. Sen samma imon. Får bara skaffa barnvakt till kyle i en timma för hans dagis är stängt men de löser sig :D

Det är praktik hela veckan iaf, sen torsdag och söndag är de träning. Jag är ledig i helgen också det kommer bli skönt!.

Jaja nog pratat om det ;) Jag byggde en koja till kyle i söndags tro jag av vårt torkställ. DET var en höjdare kan jag ju säga, han vill vara i den hela tiden och pratar om den hela tiden gör han också. "min koja" "min koja".

Har egentligen inget att skriva så får helt enkelt återkomma när jag har det ;)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback