vaaaaaaaaarmt

Ja herregud så varmt det är.
Vi kom nyss hem typ ifrån stan. Vi skulle träffat tintin där vid 2. Vi väntade till 20 över sen stack vi till bibblan. Och där på en bänk satt tintin med ammie. Hopp tänkte jag då och sket i henne. Lånade iaf 4 nya böcker till kyle.
Sen gick vi till mcdonalds och åt glass :) Kyle ville dock inte ha så mycket, och det var faktiskt ovanligt för han älskar glass. men det var väl för varmt att äta även glass :P.
Där utanför kom ammie och tintin också. men hon typ ignorerade mig och kyle så jag orkade inte så jag struntade i henne också :)

Nu ska jag dammsuga och svettas ihjäl ^^ Sen när jonte kommer hem så ska vi storhandla :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Lol på Tintin.. jag hade blivit sur.. har hon mega mens eller?

Postat av: Sarah

Heej jag har bara några frågor till dig :)

Hur ofta får kyle godis?

Hur ofta får han dricka saft läsk osv.

Och hur mycket kollar han på tv ?



Jag har själv barn i din ålder så tänkte bara kolla hur det är hos dig :)

2009-06-30 @ 11:00:33
Postat av: Tintin

Lol på dig michelle.

jag hade faktiskt anledningar :)



och jag ignorerade fan inte dig. :)

2009-07-06 @ 15:53:15

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback