Migrän

Godkväll

Dagen började med att vi fick jätte fint väder, cyklade och lämnade Kyle på dagis. Kom till jobbet. Jobbade 2 timmar, sen kände jag att jag började få migrän. Innan jag får migrän så ser jag en sån "aura" eller vad det heter framför ögonen. Så det var bara att cykla till apoteket och gå hem och lägga sig..Jag somnade kvart över elva och vaknade halv fyra. Jonte fick hämta Kyle på dagis. När jag vaknade så hade jag fortfarande huvudvärk inte så farligt som tur var. När Jonte och kyle kom hem så plockade vi undan snabbt här hemma sen gick vi ner till stan och åt på mcdonalds med malin, chrille och neo :)
Jag och malin bestämde oss för att cykla till stranden imon om det blir fint väder vilket det ska bli.

I helgen så var i i söndrum och firade midsommar, sen var vi på tivoli på lördagen och på kvällen så kom min mamma, roggan , tintin och pontus hit och åt tacogratäng.
På söndagen så stack vi till badhuset med nettan och co. Sen hem till nettan och grilla kycklingburgare. Det var en händelserik helg kan jag säga :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback