gekås brottet hem

Goooddag!

Igår vaknade kyle vid halv åtta så vi gick upp och åt frukost sen stack vi till gekås, efter det så åkte vi till brottet och träffade nettan och co. Kyle badade som en galning igår också. han fick jätte mycket färg så han ser ut som en liten pepparkaka.

Idag vaknade han klockan 8 så jag fick lite sovmorgon  :) Han sover middag just nu  tror jag om han inte har gått upp och leker ^^ haha. När han vaknar elle rinnan så ska vi in till stan och gå runt och kolla lite, in till bibblan och låna nya böcker också.  Ska kanske till brottet med tintin sen men jag tror nog inte det blir av för hon skulle ringa efter hon hade varit på arbetsförmedlingen och det  har hon inte gjort än. Hon tog bussen klockan elva ifrån sig..

jaja det återstår att se.

Jag saknar jonte!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback