Svaren

Godmorgon!
Kyle vaknade innan jonte skulle till jobbet idag igen ^^ haha, Men det gör ingenting. Just nu gör vi absolut ingenting det börjar bli varmt här inne nu känner jag. Så jag ska snart börja plocka upp lite bädda sängen osv. Senare idag blir det nog att vi drar i väg till brottet en sväng.



Mia Noahs mamma

Hej, Hur ser kvällen ut för lilla kyle? alltså nattningen. har ni några speciella rutiner?

Svar;
Han går och lägger sig vid åtta nu för tiden. Men det ska det blir ändring på sen när jag börjar plugga. Iaf, vi börjar göra honom iordning vid 7. Då byter vi blöja smörjer in honom ta på pyjamas sen borstar vi tänderna. Sen får han kolla lite på tv så  han varvar ner.
När han lägger sig så får han en flaska välling som han dricker medans jag eller jonte sitter på en stol jämte sängen och läser en bok för honom :)


Lina

Vad ska ni göra och vad har ni gjort i sommar?

Svar;
Än så länge har vi badat och varit på gekås. Vi ska försöka ta oss till liseberg och äventyrslandet iaf. Tropikcenter pratade vi också om. Sen ska vi bada en massa:D


Elma

Hur gammal är kyle?

Trivs han på dagis?

Kan han prata mycket?

Vad sysslar du med?

Svar;
Kyle fyller 2 år nu den 29 juli :). Han trivs jätte bra på sitt nya dagis. Har två jätte bra kompisar där som han leker med hela dagarna.
Han kan prata jätte mycket, pratar med 2-3 ords meningar. Man förstår vad han vill när han säger något.
Han har börjat använda sitt namn i meningar också som "kyle sitta här" .
Jag är arbetslös för tillfället men jag ska börja plugga nu den 31 augusti till undersköterska.


Albinsmamma

Hur kan en dag se ut för er?

Svar;
  Kyle kommer upp till oss vid 7-halv åtta. Sen får han välling och så kollar han lite på tv. Sen äter vi frukost. Sen brukar han leva rövare tills vi ska äta lunch. Sen sovar han middag i två timmar. Efter det så går vi ut en stund. Sen kommer jonte hem och då äter vi kvällsmat. Efter det så busar han lite med jonte. Sen är det dax  att göra iordning honom för sängen.


Petra

Hur länge har du och din sons pappa varit tillsammans och är ni fortfarande tillsammans?

Hur fick du reda på att du var gravid? alltså hur märkte du det?

Svar;
Jag och Jonte har varit tillsammans i 4 år idag faktiskt. Och ja vi är fortfarande tillsammans :P
Jag gick i skolan när jag blev gravid, så när vi hade gympa så hade jag skit ont i magen hela tiden som kraftig mensvärk. Så jag trodde bara jag skulle få min mens när som helst så jag höll koll hela tiden . Men på lunchen så stack vi till ungdomsmottagningen jag och martina då. Så var jag gravid i 5 veckan :)


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback