Söndag

Hellu!

Såg att det är tre veckor sedan jag skrev sist :O oj hehe. Men vi har flyttat och har precis fått internet så det har inte varit så lätt att skriva ;)
Meeen allt har gått bra och vi har redan kommit i ordning, måste bara köpa lite mer grejer på ikea nu haha. Som mattor, hyllor, och grejor till kyles rum:P Några tavlor måste vi också ha men de är de enda tror jag faktiskt.
Kyle har fått sova i eget rum nu också, från när vi flyttade så fick han sova där. Det har gått jäääätte bra faktiskt :D är så stolt över honom.
Idag vaknade han halv nio så låg han där och ropade på oss.

Ihelgen var jag och firade michelle sen stack vi alla som var där uut det var skit kul :DJonte hade inflyttningsfest här hemma med några jobbarkompisar. Kyle sov hos min mormor, och de hade gått bra sa hon. Hon sa att hon aldrig har varit med om en sån lugn och glad kille. Så det är ju bra ':d hon fick til och med väcka honom på morgonen :O haha. Sötnos.

I veckan ska jag jobba och kyle till dagis :) I veckan kommer förhoppningsivs Amanda hit och klipper Kyle, för det BEHÖVS haha ^^ Amanda är förresten jontes syssling tror jag att det blir.. den stora släkten är svår att hålla koll på ^^

Kyle fick ett bollhav igår förresten som han älskar leker i den i stort sätt hela tiden . Så det var ju bra köp :D Plus tar man bort alla bollar så blir det en bäddsoffa :P

Ja men nu orkar jag inte skriva mera får återkomma. Puss hej

Kommentarer
Postat av: malin & Neo

Kyle är så duktig :-D


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback