torsdag

Hellu!

Innan rasade hatthyllan ner när jag skulle ta mina vantar...jonte försökte få upp den igen men de gick inte. Så vi lät den vara. Vår granne kom förbi med hemma gjort bröd också :D skit snällt. De luktade jätte gott. Kyle gillade tydligen de enligt jonte.
Kyle somnade vid 8 ikväll han var jätte trött :(
Imorgon ska vi till badhuset med malin, chrille ocn neo. Det kommer bli kuul, vet dock att chrille och jonte kommer leka själva och jag och malin kommer få leka med killarna men de gör ingenting. Haha.

Kollade på patrik 1.5 innan, gustav spelar bög skit bra , är han bög på riktigt kanske? Jag vet inte . Iaf den var bra.
Innan den kollade jag på bedtime stories den dög också, haha får kolla på den sen igen när den kommer ut på dvd.
Nu ska jag kolla på criminal minds.

Kommentarer
Postat av: malin & Neo

så klockrent skrivit. Dom kommer värkligen att leka själva.

Postat av: Anonym

Patrik 1,5 är en helt okej film! :)

2009-02-23 @ 17:24:39
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Patrik 1,5 är en helt okej film! :)

2009-02-23 @ 17:24:58
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback