Söndag

Hej

Sitter just nu hemma hos mamma i tintins säng. Vi, alltså jag och kyle har sovit här i natt. Kyle vaknade åtta idag. Somnade rätt sent gjorde han men han var inte alls gnällig innan han skulle gå och lägga sig så det var skönt.
Vi kollade på Bolt, alla utom tintin hon var ute ;) Men den var bra iaf. Sen när den var slut så kollade jag och mamma på Mirrors den dög var dock inte så bra som jag trodde att den skulle vara. 
Masserade fötter gjorde vi också jätte länge jag och mamma :D asskönt! 
Sen gick jag in till pontus i tintins rum och la över kyle i sängen så kollade jag och pontus på tsatsiki morsan och polisen med trådlösa hörlurar:D haha. Smart idé så vaknade inte kyle ;)

Jonte var hemma och hade killkväll för andra dagen irad med andy, de skulle ut senare till moon..
Så jag och kyle har inte träffat jonte mycket alls denna helgen..typ några timmar sammanlagt. 

Jag har fortfarande en skit jobbig hosta, fick en skiiiit bra hostmedicin av mamma igår innan jag skulle gå och lägga mig. Kunde andas jätte bra och hostade inte alls mycket.   
Ska jobba i veckan som kommer också...får se hur det går för min hosta. 

Nu ska vi kolla på Barnaskrik och jäkelskap. Pontus älskar dom filmerna:P 

Kommentarer
Postat av: Isabel

läs gärna min blogg


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback