torsdag

Hellu,

Kyle vaknade i natt vid halv tre kanske, och vill komma och sova i vår säng.. han somnade om dirket när jag la ner honom i vår säng. sötnos! Sen sov han ända till halv nio. Så det var faktiskt skönt som in i ! haha. Sen vid 1 så åkte vi hem till jontes mormoroch morfar. Där fikade vi med våfflor, kyle trivdes där märkte man :) Han och jontes morfar lekte hela tiden nästan.
När vi skulle åka hem så åkte vi inom min mormor och kollade på en spegel som hon har som hon skulle slänga om vi inte ville ha den , så klart ville vi ha den den passar perfekt i vår hall :).

Just nu är jonte och kyle och hämtar kristian han ska sova här ikväll för jonte och han ska spela så det blir väl sent för dom ;) haha. Imorgon fyller min mamma år så då ska vi till stugan och fira henne :) och på kvällen så firas jag :) Tror dock inte vi ska göra något speciellt vet inte rktigt vad än bara.. men det kommer ;).

Lyssnar just nu på veronica maggio hon är bra, det var jätte längesen jag lyssnade på henne. Älskade låten "dumpa mig" förr.

-Dumpa mig.


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback