Torsdag

Hellu,

Dagen började med att vi slängde på oss kläder sen rusade iväg till dagis, Kyle grät lite när jag lämnade honom men inte så konstigt när han inte har varit där på över 1 månad. Men allt hade gått bra sa dom när jag hämtade honom iaf.
Pontus kom hit när jag hade lämnat kylepå dagis och åt frukost med mig, sen cyklade han till skolan. Efteråt kom han tillbaka och lånade datorn lite. Nu sover han på soffan och kyle kollar på barnkanalen lite ;).

Var på UM innan idag också, kyle lekte rövare där och tog alla bomullspinnar och dammade lite överallt, speciellt på gynstolen. Men han ville INTE ligga på den ;) inte konstigt så läskig som den ser ut haha.
Måste också snart ta mig i kragen och dammsuga ser ut som fasen på golvet :( men orkar inte det är alldeles för varmt för det!

I helgen ska vi tälta, jag och jonte. VI ska till ränneslöv eller vad det heter. Josse,-andys tjej, hon och en kompis ska ha kräftskiva där så vi är bjudna :) Det ska bli kul, har aldrig tältat med jonte förr hihi.



Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback