Måndag

Heeeej bloggen,

Måndag idag och ny vecka! Började dock inte alls bra. Jonte är hemma för han mår dåligt, jag och kyle blev förkylda över natten. Vi har sovit typ halva dagen än så länge, sen kom pontus så kollade vi bara på en film ,"wrong turn 2". Den var rätt bra men skum. Iaf sen plockade vi undan alla kyles leksaker som ligger exakt öööverallt i vardagsrummet efter han har varit i farten.

Snart ska jag göra mat, vet dock inte vad än. Men det löser sig sa han som sket i vasken, som nathalie alltid säger hihi.

<3

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha ja säger de men fick de från michelle faktiskt om de ska va helt rätt ;)

Postat av: Michelle

Haha.. och jag fick det av morsan ^^

2009-08-25 @ 16:34:43
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback