Lördag

Hellu bloggen,

Igår firade vi som sagt mamma i stugan :) Hon fick äntligen en ny mobil av min mormor, mammas förra var lite sliten ;). Kyle somnade i bilen så han sov där i en timma sen vaknade han och åt lite tårta.
Vid halv 6 började vi åka hemåt, michelle, nathalie och bekke satt och väntade på mig utanför min dörr, inte jag som var sen! haha.

Vid sju kom martina också, vi kollade lite på en film sen beställde vi pizza på annas, (asgott). Sen kollade vi klart p filmen.
Efter det så drack vi lite och hade skoj, Martina drog vid 12 för hennes huvud orkade inte mer.. Men det var en trevlig kväll iaf!.

Idag ska vi nog inte göra så mycket alls jag och kyle. Jonte kanske skulle någonstans minns inte vart.

Hej hopp så länge.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback