Lördag

Hellu,

Igår var vi på brottet och badade halva dagen, sen när vi åkte hem så åkte vi inom burger king...det var skit gott som vanligt men sen framåt kvällen så mådde både jag och jonte skit dåligt, antar att köttet var dåligt pga rötmånaden som är nu.  Skulle egentligen varit med michelle igår, men de blev ju inte av då, hon var öm i hela kroppen (hon har jobbat) sen jag mådde skit :P så vi ska ta det en annan dag.
Så i stället så kollade jag och jonte på en film ´sex drive´ den var faktiskt bra, skrattade en del i den.

Idag vaknade kyle klockan 6...svinigt trött var jag då kan jag säga er haha ;) Andy ville att vi skulle komma dit så kyle kan bada lite i deras pool. Få se vad klockan blir sen när kyle vaknaar och vi har ätit middag och städat här hemma. För vid halv sex sex så ska vi till roggan på kräftskiva:) (vi ska dock äta kött) haha.

För någon dag sen så kom jag in på en blogg ´alex.pedofil´eller vad den hette...jag mår fortfarande dåligt efter jag har läst den. Han skriver helt öppet om sin pedofil..så klart så jobbar han på en förskola med.

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Ja hon härmar båda ..

egentligen spelar inte det någon stor roll för att bara härma nån är så otroligt mobbat!


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback