Donya

Hejmittinatten.

Idag vet jag inte ens vilken tid kyle vaknade för jag var så svinigt trött när jag vaknade upp i HANS säng. hahah. Ja han vaknade i natt och ville att "mamma nana hää" så det var bara till att lägga sig där ;)
Idag har vi annars burit upp en massa kassar till vinden och vårt förra soffbord. Det var svettigt, för där uppe på viden så var det lika varmt som i en bastu.
Sen gick vi in till stan och tog en varsin glass och traskade till en lekplats.
Plockade undan när vi kom hem och började tvätta. 3 maskiner blev det idag. 

Kyle ville inte somna innan så jag tog ut honom till soffan så där sover han nu ;) han och kattsi :)

Imorgon så ska vi till vallås och kolla på en matta, sen till brottet och sola och bada, på kvällen kommer michelle hit vi ska kolla på film och bara mysa :) 



Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback