Torsdag

Godkväll!

Torsdag idag, Kyle vaknade vid 6 som vanligt, men somnade faktiskt om vid halv 7 och sov till kvart över 10.
Sen fick han sin frukost :p sen bar det av till dagis. Jag har jobbat idag så har ont i huvudet för har suttit vid en dator för länge, men ändåå sitter jag här nu :O . haha. Jaja.

Imon ska jag jobba heldag, först praktiken sen andra jobbet. Det kommer bli jobbigt ;) får lägga mig tidigt på fredagen för ska ändå till praktiken vid 7 på lördagen.

I helgen, ska jonte ut iaf för jag var ute förra helgen, sen så ska vi KANSKE på fest på lördagen annars så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt jonte få dra på festen om han vill. Sen söndagen ska vi tvätta -.- sånt som måste göras.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback