Lördag

Godkvääll!

Har nyss bäddat kyles säng IGEN! Han gnällde så gick vi in så hade han krääkts...Så trött på det nu har fan inga underlakan eller pååslakan kvar, tur att vi ska tvätta imon. Också hade han kräkts på sin snutte, så han har ingen nu..fick ta en annan liten filt så får hoppas att det funkar.
Jonte ringde till sjukvårdsupplysningen och frågade vad det kunde vara, de sa att devar maginfluensa,men de hade han nte för så länge sen sa jonte så sa de att det var normalt att de kunde komma tillbaka.så ska ge kyle en blandning med salt i och de säger ju allt, ha gillade absolut inte det, och så ska vi ge de var 5e minut!.

Men nu har han somnat igen iaf. får hoppas att han inte kräker något mer inatt, tycker så synd om honom min lilla bebis, han är pigg och så annars och äter som han ska så.

Jaja nu märker jag att de jag skrev nyss inte hänger ihop riktigt^^ men skit samma.

Idag skulle jessica och mange komma men de kunde inte..de kunde inte igår heller så de ska komma imon men vi får se hur det blir.

Jaja nu ska jag kolla på ett avsnitt av criminal minds.


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback