Måndag

Godmorgon!

Måndag idag och ny vecka.
Jonte är hemma idag, han har fått maginfluensa igen tredje gången gilt eller?
Kyle vaknade halv sju idag, så fick han välling, sen var han pigg...det var jobbigt, men snart ska vi äta frukost sen ska han till dagis. Senare idag så ska han hem till Mona för hon ville ha honom idag lite.

I helgen så var jag ute med tintin och ammie,det var faktiskt trevligt. Sen på lördagen så kom martina och kristian hit och så kollade vi på två filmer och åt popcorn och drack läsk. Vi kollade först på wall-e sen på the ant bully. De var faktiskt bra , men wall-e var liiiie sämre än vad jag trodde att den skulle vara.
I går så jobbade jonte ifrån 8 till 3, sen när han kom hem så tvättade vi sen åkte han hem till kalle och jag fick skiit ont i ryggen har det fortfarande...förhoppningsvis så går de över snart :s

I veckan ska jag jobba, och ringa några samtal.

Nyss upptäckte vi att kyle har bajsat igenom blöjan så det har hamnat på en bänk som han stod på.. så han badar just nu med jonte eller ja jonte sitter på golvet där jämte.

Nu ska jag kila. Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Gud vad stor han blir :)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback