Fredag:D

Goodmorgon!

Uuuusch så tröött jag är och ändå sov kyle hela natten och vaknade inte förens tjugo i sex första gången:P så lite framsteg  blir det..
Idag ska jag jobba sen in till stan en snabbis, sen hem och plocka undan lite sen när jonte kommer hem så ska vi åka och handla sen ska jag till natha och sen ut. Det kommer att bli kul.

På tal om annat, så är det skit mörkt ute...tycker det är så trååååkigt. Men mysigt på nåågot sätt ^^
I helgen är det julskyltning..julskyltning? kan ni tänka er? REDAN:D november månad har gått skiiit fort...hoppas inte december månad gör de också för vi har jätte mycket att göra den månaden :/ Hoppas att allt är klart till den 20 iaf. Så man inte behöver stressa juldagarna.

Jaaa men nu måste jag duscha snabbt! ska ta bussen 8. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Såg er lite snabbt igår på Eurostop när vi skulle storhandla, men upptäckte er inte förrän vi gått in på Willys^^


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback