fredag

Godmorgon!

Fredag idag, sköönt. Och så sov kyle hela natten utan att vakna och skrika han vaknade till och ville ha sin napp och så.  Han vaknade dock vid 11 kanske och bara skrek hela tiden..han var täppt i näsan då. SÅ han fick nässpray och panodil och vatten sen somnade han om igen efter ett tag.

Idag ska Jonte hem till kristian och speeela, jag vet inte vad jag ska göra än, just nu känns det som omjag bara vill soova. Haha men jag kommer antagligen kolla på någon film.
Igår ringde concilia och sa att jag kunde jobba heeela nästa vecka, men jag kunde inte på torsdagen bara för då ska vi till läkaren med kyle.

Nuu ska vi nog äta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Malin & Neo

Hihi ja jag tyckte jag hittade en bra inflyttningsprisent tille er :P Tyckte inte det var så mycket till Neo & Kyle :S fast vi fick stressa igenom den avdelningen så :-) Får kolla på Br istället =P


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback