Torsdag

Hej!

Nu har vi kommit hem ifrån sjukhuset och lagt Kyle. Snart ska vi börja med maten och kolla på sanningens ögonblick! Bra bra :D.

Igår kväll så fick Kyle feberkramp...såg jätte läskigt ut.. vi ringde 112 så kom det en ambulans och hämtade mig och Kyle. Innan vi åkte fick han sån avslappnande medicin så hela Kyle blev avslappnad. Hans huvud hängde inte ens med eller något, han såg jätte sjuk ut!  När vi var där så kollade dom honom och tog en massa prover.  Sen så vägde vi honom...:O däär blev jag chockad , sist vi vägde honom så vägde han 8kg prick nu väger han 9600gram :O Sen sa dom att vi var tvugna att sova där...Så kyle somnade vid 1 och vaknade kvart i 9 på morgonen. Han fick ligga med dropp hela natten..stackare. Såg så synd om honom. Han sov jätte duktigt iaf. Jag och Jonte delade på en 80-90 säng ;P.
Allt var bra med Kyle iaf. Han hade fått feberkramp för att han hade fått för hög feber för snabbt.

Nuu är vi iaf hemma och Kyle har somnat, han somnade med en nalle och sin sån tyg bok ;) sööött!! Nu kommer vi kolla till honom var 5 minut! Så ingenting händer honom igen!

Kommentarer
Postat av: malin (neos mamma)

stackars pojke :( Hoppas han kryar på sig snappt nu :) Kram Malin & Neo

Postat av: Jessica

Usch, Mange berättade för mig.. Kan förstå att det såg läskigt ut!! Lilla killen!! Men skönt att han är hemma igen.. Många kramar!!

2008-05-15 @ 23:31:16

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback