Tisdag

Godmorgon!

Vaknade imorse vid femtiden av en jätte förkyld Kyle. La över honom i vår säng då sov han i en halvtimma, sen var han så täppt så han inte kunde sova mer. Han fick näsdroppar och en ny blöja och välling. Sen fick han gå upp och leka lite. Nu ska jag se om han vill sova lite till.

Vi var ju hemma hos Jessica och mange i fredags, jessica var jätte förkyld ;O så tror det var hon som smittade mig, för jag blir smittad skiit lätt :P har alltid varit så. Så smittade jag nog kyle. stackare! Hatar när han är förkyld ser så jobbigt ut för honom.
Han kunde iaf dricka välling ordentligt :)

I lördags så var jag hemma hos Laura och kollade på eurovision song contest :) sen åkte jag hem när det var slut och sov ;P haha.
Sen på söndagen så köpte jag och Jonte cyklar, fick dock montera upp dom själva ^^ men det gick. Så cyklade vi till Nettan och hälsade på.
Sen hem till Ben och spelade lite wii.

Nyss skrev jag måndag där uppe på rubriken....men så kom jag på att det är tisdag. Hum..

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej gumman!! Smittade inte er med flit!! Ni ville komma och vi ville träffa er!! :D Hoppas det går över för er snart!! puss!

2008-05-27 @ 18:21:36

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback