Tisdag

Hej hopp!

Det var ett tag sen jag skrev märkte jag nu :O den här helgen har gått så fooort, så jag ville bara mysa med Jonte :)

I fredags så gjorde vi nog inte så mycket minns inte riktigt haha :P
Men i lördags så var vi hemma hos min mormor och firade henne  eftersom hon har fyllt 57 :) vi åt grillspett och ananaspaj :), vi hälsade på nettan och barnen med, nettan går bara ner mer och mer i vikt :D lycko henne :DSen på kvällen stack jag hem till Laura, Martina och sanelka var redan där :d vi grillade, hoppade studsmatta och spelade kubb:D Det var myyysigt.
Söndagen vaknade jag med en träningsvärk i magen som gjorde skiiiiiit ont :P kunde knappt röra mig hahahah. Har fortfarande lite träningsvärk ;) Vi gick ut lite på dagen Jonte tvättade sin bil jag och kyle gungade lite :) sen gick vi hem plockade undan lite och mös :)

Igår så var jag på sjukgymnasten han masserade mig lite sen stack vi och träffade mona, vi köpte glass och gick till en lekplats precis vid henne :) Så fick kyle gungalite. Sen kom Jonte så åkte vi och handlade sen kollade vi lite på fotboll sen åkte vi hemåt.
Vi la kyle och så höll han på att somna men så kom jag in med vällingen ;P så satt han upp en liten stund efter det och lekte lite med kattsi :P haha seen somande han ;)

Idag då, så vaknad kyle vid halv 6 :O:O så jag la honom i vår säng så då somnade han på direkten och vaknde halv sju igen :) Så idag har vi inte gjort så mycket, kyle ska snart äta sen ska jag kolla på våra bästa år ;) efter det så går vi nog ut en runda nu när det är så fint väder :D sol och 16 grader :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback