Onsdag

Godmorgon..

Inatt var det verkligen inte kul..lite innan 3 så vaknade kyle, jag la honom i vår säng men han ville verkligen inte somna om, jag gjorde lite välling han åt, men ville inte somna om.
Jag la honom i sin säng  för att försöka få honom att somna där. Men det gjorde han inte, efter en timma orkade jag inte mer och gick och la mig i soffan ;) Då blev han tyst en liten stund, sen började han igeen, så jonte tog upp honom och la han i sängen igen så somnade han igen, sen vid 5 så vaknade han...så jag gick in och kliade han lite på pannan så somnade han om och vaknade klockan 6...nu är han hur pigg som helst..och jag är huuur trött som helst, kan tänka mig att Jonte också är det :P

Sånt är jobbigt :P Han brukar aldrig göra så :O

Igår städade vi eller a plockade undan och diskade :) sen kollade vi på desperate housewives :D dock vet jag ju lite eftersom casandra hade skrivit i sin bilddagbok vad som händer -.-


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback