Fredag

Heejhopp!

Idag började Jonte jobba klockan 9 :) Så han åkte härifrån halv nio. Det kändes skönt kan jag säga!
Kyle vaknade kvart över 7 idag:D det var skönt.! Han är lite gnällig idag när han ska sova och när han har vaknat. Men det är lugnt.
Han ska snart få lunch. Sen ska jag kolla på våra bästa år :D hihi.

Annars ska jag inte göra någonting idag, Jonte ska ut och äta med sitt jobb. Så jag får väl kolla på någon film :D
Kanske går och lägger mig tidigt idag, är helt slut ändå :P haha. Stäääda måste jag göra med kom jag på nu :P

Idag får kyle bara ha blöja på sig, så febern går ner helt :) han har dock inte haft någon feber på länge nu. Sen 9 typ. Så hoppas inte den kommer igen. Han kan ju inte åla på golvet nu heller för han klibbas bara fast i golvet utan tröja ;) hihi. Så nu kryper han bara fram :P

Nu kommer han hit, och jag känner på långa vägar att han har bajsat ;)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback