Fredag

Hej!

Kyle vaknade vid 6 idag, Jonte busade lite med honom innan han stack till jobbet. Sen fick kyle välling och  ny blöja och efter det så kollade vi på tecknat ;)

Just nu sitter han och leker på golvet, han kommer väl snart hit till mig :P Vi har precis ätit lunch också.
Idag ska vi inte göra någonting förhoppningsvis så kommer solen fram och då går vi ut och gungar lite. Annars får jag väl plocka undan lite här..
Imon ska vi hem till mormor och fira henne. Laura kommer hem idag med:D vet inte exakt näär bara. Så ska hem till henne imon också på kvällen :D Tror att det blir så iaf..

Kommentarer
Postat av: Din Jonte

Jag saknar er båda jättemycket. Längtar ordentligt efter att komma hem och krama er!!!

2008-05-02 @ 11:57:38
Postat av: Linda

Sv: hehe okej! har ni kommit på ett ungefär när dt ska bli? :d
men vad kul! Man kan juh hitta på en heeel massa kul ^^ sen avsluta med middag ;) skulle varit mer speciellt o minnesvärd om man tex äter hos nån, o hyr in en proffsig kock :D hihi.
Hur många blir dt? :)

Postat av: Elma

amen dt e en bra börja juh.. =)

2008-05-04 @ 02:54:22
URL: http://www.emmushen.blogg.se
Postat av: Elma

naaj.även om jag så vill så vill jag låta honom bo ensam sj o sedan får vi se.. så fin lägehnhet han har att jag blir så avensjuk på honom, haha

2008-05-05 @ 18:41:26
URL: http://www.emmushen.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback