Fredag

Godmorgon!

Redan helg :D
Kyle vaknade 6 idag, precis innan Jontes väckarklocka ringde :P
Så nu har vi precis ätit frukost, yoggi och macka :)

Laura kommer om en stund då ska vi kolla på Gossip girl hihi. För hon har inte sett de senaste :D
Sen kommer Martina också, då ska vi göra något att äta, sen vet jag inte vad vi ska göra :P Får väl se.
Ikväll ska vi hem till Mange och Jessica :) Får väl se hur det går med Kyle där.. hoppas de inte blir några problem.

Nu ska jag lägga Kyle igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

menar du min mammas dag oxå
?=P
klart det är, men firar hellre henne på annat sätt, än en utsatt dag =P hehe

Postat av: Erika

jaha du menar sååå =P haha. är lite trög ibland^^
jaa men vi får väl se om lille miliam vill fira mig nästa år då på morsdag xD haha =P

Föresten, drömde inatt att jag träffade dig
xD

2008-05-26 @ 13:05:21
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se
Postat av: Erika

jaa >.

2008-05-26 @ 18:25:01
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback