Fredag

Godmorgon godmorgon!

Kyle vaknade för en timma sen :) han sov hela natten igen. Skit skönt! Jonte stack precis till jobbet också, saknar honom reedan hade behövt honom här hemma nu när hela familjen är sjuk, men vi behöver pengarna också:)
Kyle kryper runt och jagar kattsi, fast nu såg jag att han ställde sig upp med ena benet bara dock haha. Men snart så kommer han ställa sig helt :D Han ställer sig bara på knä än så länge ;)

Idag ska vi till BVC, jag undrar hur mycket han vääger, han mååste väga minst 10 kg. Kaanske mindre eftersom han är sjuk nu så då vill han inte ha vanlig mat.
Sen kommer Lauras mamma och hämtar oss, så ska vi hem till henne. Hoppas det blir varmt senare så Kyle kan bada i lauras pool :D hihi.
Ikväll kaanske vi ska ut, för jag mår skit dåligt, Har skit ont i halsen och har fått hosta nu också...så förhippningsvis så känner jag mig bättre sen!

Nu ska jag kolla på "ensamma hemma" :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback