Torsdag

Hejsan!

Kyle vaknade precis så nu sitter han och leker lite, han ska snart äta lite lunch, sen kanske vi drar in till stan, har ingen lust att gå ut i detta vädret egentligen :/ Men han behöver ny jamas.

Snart är det redan helg :D Jonte är ledig fre till måndag nu :D mysigt!! Ska kanske möblera om här :P Fårse hur det blir med det ;) haha.

Hittade en lägenhet innan för 5800. Lite dyyr men det finns tvätt och torktumlare och hiss där :PSå hooooppas att vi fååår den!! Tror inte det men ändå...

Annars så ska vi inte göra så mycket idag , bara mysa :)
Igår kväll vaknade kyle vid halv 10 tror jag och bara skrek så jag tog honom och satte mig i soffans å somnade han på direkten. sen vaknade han inget mer bara en gång tror jag när han hade vänt sig till mage och verkligen inte ville vända tillbaka sig själv :P Han vaknade 6 idag istället för halv :P bättre ^^ sen sov han 2 timmar alltså halv nio till halv elva.

Nej nu ska jag plocka undan i vardagsrummet innan han ska äta :)

Kommentarer
Postat av: Jencie

nix nu blir det till att vänta tills april :(


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback