Tacos

image248
Kyle har precis somnat så sött i sin säng :) han är verkligen duktig på det nu! Han har varit lite gnällig nu mot slutet men de var nog för han var trött :)

Innan idag när han sov middag så sov han hela 3 timmar :O jag somnade i soffan medans jag väntade på våra bästa år, men de slutade med att jag missade hela avsnittet ^^ hahaha. jaja som de kan gå.!

Nu snart så ska vi äta tacos sååå gott. älskar den lukten och smaken på köttfärsen. Fast precis när jag blev gravid så spydde jag nästan av lukten :P För jonte hade gjort tacos i sin lilla etta så kom jag dit så luktade de så mycket så jag höll på att spy så sen dess kunde jag inte äta de under hela graviditeten :P
Eller jo när vi flyttade hit så kunde jag för då var det större yta så lukten var inte så stark :P haha.

Senare ska vi som sagt bara kolla på film, The eye.  Passar bra nu när Jonte har ögoninflamation i ena ögat :(( haha ^^ Hoppas inte de smittar sig till mig, det pallar jag inte med också..

Inatt kommer man inte kunna logga in här ju pga dom ska flytta den, eller va det var, Jag fick inget mail av doom!! Om min mail adress funkar som jag har hit! aja...

I helgen ska vi faktiskt på teater Jontes jobbarkompis ska vara med i den :) Och så ska vi till stan och handla lite grejer, och köra pontus någonstans långt härifrån, så han kan åka cross :)

Nej nu får jag sluta skriva och vara social mot Jonte!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: annica

tacos låter rikigt gott=)


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback