Måndag

God förmiddag!

Helgen har jag haft fullt upp typ, har inte suttit vid datorn någonting :P

Lite om helgen då ;

Fredag;
Lämnade kyle hos Mona för att vi skulle til ullared på lördagen. SÅ när vi hade lämnat honom så mös vi bara framför tvn :)

Lördag;
Åkte till ullared rätt tidigt med Laura, ben och ronja :d Kom hem vid ungefär halv sju, så ringde mona och sa att hon hade lagt honom och så sa vi att han skulle sova där en natt till :P
Sen ringde ben och frågade om vi  ville hänga med på fest hemt ill david. Så det gjorde vi sen drog alla in till stan. Men kom hem därifrån rätt tidigt ändå :)

Söndag;
Åkte och hämtade kyle, sen åkte vi på kalas hon jessica som har fyllt 20. GRATTIS!
Kyle fick leka lite med hennes kusiner som är 9 ½ månader och 2 år :P Han skrattade en del ändå :) det var kul att han gillar att umgås med andra små barn och inte bara skriker :P Han var lite skeptisk i början när lilla simon kom fram och drog ut kyles napp , eftersom dom hade likadana nappar :P Men de löste sig .
Sen åkte vi hem och kyle somnade på direkten så jag och Jonte gjorde mat och kollade på "big nothing" den var braa :)


Aa, idag vaknade Kyle 6 men vi gick inte upp fören 7 han fick välling och så i sängen så jag kunde vila en liiiten stund till ^^ haha.
Sen kollade vi lit på the voice, sen somnad ehan igen och jag var skit rött men ville inte sova för då kommer jag nog inte somna så snabbt ikväll :P
Annars så sitter han just nu bara och leker med en skallra och pratar hööögt ^^


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin blogg du har :)

Postat av: Jessica

Tack så jätte mycket för igår! Jätte kul att ni ville komma och träffa min knäpp släkt:P Ja det var kul att det funkade med simon och oliver!! Tusen tack igen, blev super glad!

2008-03-03 @ 10:34:22
Postat av: Anonym

Ska bli kul å träffa er :D

2008-03-03 @ 13:23:41
URL: http://www.neo070902.blogg.se
Postat av: Jonna

naw, vilken söt blogg:)

2008-03-04 @ 08:53:14
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback