Tisdag

Hej!

Nu är jag lite piggare än vad jag var innan...Kyle vaknade halv fyra inatt, och var jätte varm, han fick lite välling och ipren, men sen ville han inte somna om så jag mös lite med honom i sängen men han ville mest banka på jonte :P
Sen la jag honom i sängen för han gäspade hela tiden. Så mös han med sin snutte.
Jag gick och la mig på soffan för kan inte somna när han är vaken, för jag vaknar jätte lätt av vad han än gör.
Iaf. vaknade halv sju av att Jonte kom och sa hej då till mig. Sen klockan 7 vaknade kyle.

Han fick lite frukost men den ville han inte äta så han fick lite fruktpure istället :) Sen somnade han igen.
Han har iaf än så länge redan sovit 2 gånger 3 snart..för han ligger i sin säng igen.

Idag ska vi bara plocka undan här hemma lite grann, annars ingenting. Skit tråkigt väder är det också. Spöregnar och mulet :( Solen tittar iaf fram lite då och då.


Kommentarer
Postat av: malin (neos mamma)

haha Neo bankar också alltid på chrille :P


Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback