Måndag

Hejsan!

Ny  vecka redan..veckorna går för snabbt tycker jag. Snart är Kyle 1 år och jag 20 :D.
I helgen har vi inte alls gjort mycket, i fredags skulle jonte egentligen ha gått ut, och jag skulle kolla på en tjej film ;P Jag kollade på den endå och Jonte spelade data ;) haha. "Prince and me 2" hette den. Faktiskt bra.
I lördags så kom jessica och mange hit :) vi kollade på "Whisper" skiit bra film.
I går så tog vi det mest bara lugnt.

I veckan så händer det nog inte alls mycket. Måste ringa några samtal idag bara. Skulle inte bli så himla fint väder i veckan heller :( tråkigt Nu vill jag ha tillbaka de fina vädret, det har regnat så det räcker nu!.

Kyle kan föresten klappa händerna nu :D Han ser skit glad ut när han gör det :P så sött är det!

Nu ska jag vila för kyle har somnat!

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback