Måndag

HEJHOPP!

Redan ny vecka..helgen har gått för fort alldeles för fort, men snart är det helg igen ;)
Kyle vaknade 6 idag som vanligt ;P Han har sovit jätte mycket idag , kanske för att han inte sov mycket alls igår.
Vi har inte gjort någonting här hemma idag..jag måste plocka undan lite granna.
Ringde TIntin innan och frågade om hon ville komma hit..vilken hon aldrig gör..svaret blev som jag redan visste " jag måste städa" Ja vi får väl se om hon kommer sen :)

Kyle är så rolig, när han gör något han vet att han inte får, så kommer man och säger till honom så blir han så rädd så han vänder sig och och kryper fort som fan så han halkar på benen haha

I helgen var jag i picassoparken med Martina, det var mysigt att bara umgås :D
I lördags var vi på liseberg, skiiit kul! Tur med vädret hade vi också :D

Ja inget annat speciellt har hänt ;P

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback