Fredag

Godmorgon godmorgon!

Kyle vaknade 5 imorse...för atthan och Jonte somnade vid 6 igår kväll i soffan :P. Men iaf, så jag gav honom välling sen när han hade druckit upp den så slängde han iväg den och tog sin napp och somnade om till halv åtta :) så det var skönt kanjag säga :D.

Snart ska jag börja städa, så det faktiskt är rent när Jonte går upp ;) Det är ju hans tur att få sovmorgon idag :) 
Sen när han har vaknat så ska vi äta frukost eller om de blir lunch, det återstår att se :P Men sen ska jag duscha och göra kyle iordning, han kanske får duscha med mig innan. Sen ska vi till veinge och hälsa på :) Sen åker vi till rogersstuga och äter grillat och jordgubbar :D:D 

Kyle är helt frisk nu äntligen :D han  hade iofs bara feber i 2 dagar, men det tar på en. Man märker att han är helt frisk nu, en helt annan liten kille än han är när han har sjuk.  
Så förhoppningsvis så vill han äta riktig mat idag, han har inte velat de nu när han har varit sjuk, och för hans tandsprickning. Så får se hur det är idag. 

Stoffe var här igår, vi kollade på en film minns inte ens va den heter, den var iaf rätt dålig, sån krigsfilm, jag gillar inte de så mycket heller :P Innan han kom så kollade jag på en annan tjejfilm  :D den var skiit bra man fick tårar i ögonen ;) ska lägga upp en trailer om den sen!

Nu måste jag stääda! 

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback