Tisdag

HEJ!

Nu har vi nästan precis kommit hem. Jonte är och lämnar Mona.
Hon passade kyle medans han sov, när vi var och åt. Vi firar ju 3 år idag, jag och Jonte!.
Innan de så var jag i stan och träffade mormor, vi gick runt och tittade, och handlade lite kläder till kyle, sen åt vi på mcdonalds. Sen åkte hon hem, var meningen att jag också skulle de men så kom jag på att Malin , neo och chrille skulle vara i stan så kollade om de var de, så var dom de :) vi fikade på espresso house. Sen gick vi hemåt.

Imon ska vi nog hem till malin och hälsa påå! Så ska killarna få leka lite :D

Klockan 9 ska vi kolla på Big shots faktiskt bra ;) påminner om desperate housewives, fast med killar :P.

Kommentarer
Postat av: Anna

fin blogg

2008-07-03 @ 13:34:54

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback