Onsdag

God kväll!

Sitter här just nu och lyssnar på "suddenly i see"  skit bra låt, har lyssnar på den typ hundra gånger redan.
Idag vaknade Kyle kvart över 9, vblev riktigt chockad när jag kollade på klockan, han somnade halv åtta på kvällen och vaknade kvart över 9. Duktigt.
Idag somnade han klockan 8 så får se när han vaknar imon.
Igår lärde han sig klättra upp för soffan utan problem, dricka ur sugrör, säga mamma och pappa, (dock sa han bara pappa en gång) och dricka ur nappflaska när han sitter upp. Allt på en dag. Jätte duktig är han min lille skatt :)

Imon är det rix fm, dit ska vi gå , för då kommer Nordman Och Arash dit!! Sen på fredagen kommer Håkan hellström hit! Ska bli kuuul.

Har inte haft någon lust att skriva blogg på sistone :S vet inte varför. Annat att tänka på kanske?

Sen så vill jag säga Grattis till lilla neo som redan kan gå några steg helt själv :D:D Duuuktig liten kille, en månad yngre än kyle!

Om 2 veckor lite mindre blir Kyle 1 helt år ! 1 år! Kan inte tänka mig det ännu, 1 år sen jag låg på förlossningen och hade värsta värkarna. 1 år sen jag hade en liten skrynklig bebis i min famn, 1 år sen jag fick de bästa som någonsin har hänt mig, 1 år sen mitt liv blev bättre än bäst!!


Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback