Varför?

Jag har funderat idag, varför det blev som de blev EGENTLIGEN..
Tycker det är lite synd, saknar den tiden vi hade förr... när jag sov hos dig, när vi var tillsammans medkillar som var kompisar, när vi var på ullared, liseberg i nian, när vi tältade i skogen och du fick bära dom tunga grejerna. haha. När vi tältade på din trädgård, när vi umgicks med madde, Dom långa nätterna hemma hos dig.(fast än jag alltis somnade först)  När vi lurade alle xD. När du snackade med frank :P hahah. Och vi träffade haan och micke på eurostop.. hahaha. Jaa vi har väl haft vårt roliga dådå. Om det är menat att vi ska vara vänner i framtiden så kommer det väl när det kommer.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Min son har Vincent som tilltalsnamn :)

Postat av: Tintin ;>

HAHA, va det då , som jag lurade Alle? ;X
& när vi tältade i hennes trädgård, och vi trodde att man skulle hänga upp den i trädet :(

2008-01-26 @ 18:28:28

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback