Torsdag idag

Nu sitter jag här på golvet i vardagsrummet :P haha lodigt men ändå. Vill kunna ha tangentbordet i knät och det kan jag inte om jag sitter i soffan, soffan är för långt i från den där saken som man har till tangentbordet och musen när man har trådlöst :P hihi. jaja

I veckan har jag kollat på många filmer :P som jag kan kolla på på morgorna , har fan ingenting att göra så tidigt på morgorna när kyle vaknar xD hahah. Iaf, fixade några tjejfilmer också som jag blev skiit sugen att se på :P Och andra nya :) Dom jag har sett än så länga är:

Ciao bella
The game plan
I am a legend
Ett öga rött
Mean girls
Material girls
I know who killed me
Boy eats girl
Because i said so
Good luck chuck

Aa dom,  sen har vi, några som väntar på att ses också :P haha. Hum vilka är det nu igen :S
Aja iaf. ett öga rött sög som fan tyckte jag och alla andra var hyffsat bra :) SPECIELLT I am a legend :D den var skiiiiiit bra :) Den rekommenderar jag starkt :)

Idag ska vi till BVC för kyle ska få sin 5månaders spruta :( stackare. Sen ska han vägas och mätas :) Senare efter det sås ka vi hem till mona en sväng tror jag att det blir :)
Sen när vi kommer hem så ska vi förmodligen kolla på film :P haha. Sen kommer Jonte hem :) Och imon är det fredag :D:D redan sger jag bara :P haha var nyss måndag då jag fick sovmorgon :P

Nu måste jag göra mig iordning. Puss hej..

Återkommer nog senare :)

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback