Sitta :)

Ja nu kan kyle i stort sätt sitta själv:) liiiite dålig balans bara men annars så :) han vänder sig hela tiden från rygg till mage, Så fort man lägger honom på rygg så vänder han sig :P Men inte från mage till rygg än :P hehe. Men nästan Men det är bra då kanske de platta på hans huvud försvinner. Alltså jag bara lyssnade på vad dom sa på BB och bvc att han inte fick sova på mage bla bla bla, sen när kyle var mindre så ville han absolut inte ligga på mage då skrek han som en stucken gris. Så därför fick han sitt platta bakhuvud :(((.

Aja jag läste på internet om hur man kan få bebisar att sova bättre.
För kyle har varti sååå grinig på sistone. Och han vaknar flera gånger på natten. MEN inatt när jag gjorde om de stod på den sidan. gissa vad? han sov heeela natten utan att vakna till en enda gång eller jo han vaknade eeen gång för att han hade tappat nappen :P Men sen sov han från 10 till 8 på morgonen :P

För annars sså brukar han somna runt 11 och vakna vid 7 sen vakna flera gånger under natten. Men de kanske är för att han lär sig så mycket nu men ändå. Han är grinig hela dagarna, och tydligen var det för att han inte får all sin sömn.

Men idag har han inte surat en enda gång än så länge :)

Vi la han 9 igår kväll istället för halv 10. Så tog de runt 50 min innan han somnade men han somnade iaf, och innan 10 :P Vi fick köra 5 minuters metoden :P Inte så kul kan jag säga er..men den funkade :)

Just nu sitter jag här väntar på att en film ska komma :) Grease aaaah älskar den filmen :) Kyle ligger här jämte mig i sitt babygym på mage och bankar med sina nycklar :) (plast) så ingen tror att han leker med riktiga nycklar :P

Återkommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

Postat av: Orsaa

Vad duktig du är Nina, en riktig Mamma är du :)

2008-01-17 @ 10:22:10
URL: http://orsaa.blogg.se

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback