Redan onsdag :O

Hejsan!
Nu är det redan onsdag :I två dagar till sen helg :D woho! Aaa igår kom laura och henns lillasyster hit så fixade jag en massa filmer åt henne sen så stack vi ut en sväng :)

Nu har jag och kyle precis dansat till "jag vill va som du" ahah. han bara skrattade :P Sen fick han lite mat och nu sover han igen. Han har bara sovit sammanlagt 45 min på hela dagen :O Det är rätt lite för att vara honom :P Men nu vaknade han för att han hade bajsat. Så får se hur länge han sover denna gången :P haha. Han är så söt mitt allt!

Annars så ska jag bara göra mat till kyle idag, inget annat. Mysa lite ed Jonte kolla på någon ny film eller något :) hihi.

På mötet igår så kom dom med vågen, så alla skulle vägas och så :P jag fick iaf en positiv chock:P Hade mer muskler än fett :P mer än halva min vikt är muskler, yeeah :D haha.

Kommentarer

Kommentera till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback